Aktualne informacje o funkcjonowaniu Naszych Placówek – stan na 27 go sierpnia 2020
Punkty pobrań czynne są we wszystkich Naszych Placówkach w godzinach:
1.Punkt pobrań w Centrum Ogrodowa od poniedziałku do piątku od godziny 7:00-10:00
2. Punkt pobrań Maków w poniedziałki i czwartki od 8:00-10:00
3. Punkt pobrań Bolimów w poniedziałki i czwartki od 7:30-9:00
4. Punkt Pobrań Zadębie we wtorki i piątki od 8:00-10:00
5.Punkt Pobrań w Nowym Kawęczynie we wtorki i czwartki w godzinach 8:00-10:00
Do punktu pobrań na Ogrodowej pacjenci wchodzą wejściem głównym (patrz mapka na dole).
Drodzy Pacjenci,
dla Waszego bezpieczeństwa oraz bezpieczeństwa personelu medycznego prosimy o oczekiwanie do punktu pobrań na zewnątrz budynku. Przed Gabinetem Zabiegowym powinna oczekiwać wyłącznie 2 osoby!!!!
Centrum Stomatologii
Zachowując wszelkie standardy bezpieczeństwa przyjmujemy pacjentów w Centrum Stomatologii . W celu umówienia wizyty prosimy dzwonić pod numer telefonu: 603613944 oraz 46 832 11 11.
Od dnia 1 września 2020r. Poradnia nie świadczy usług finansowanych przez NFZ.
Poradnia POZ
Zasady funkcjonowania TELEPORADY
Zapisy do lekarza podstawowej opieki zdrowotnej odbywają się telefonicznie pod nr :
46 832 11 11 oraz 531 132 538
w godzinach pracy Przychodni (godziny pracy nie uległy zmianie).
Po ustaleniu godziny oraz terminu teleporady, prosimy o oczekiwanie na kontakt ze strony ośrodka. Lekarz skontaktuje się z Państwem w wyznaczonej godzinie. Za ewentualne opóźnienia przepraszamy.
UWAGA !!!! część numerów z których będą dzwonić lekarze będzie widniało na Państwa telefonach jako zastrzeżone ( brak numeru telefonu na wyświetlaczu), prosimy o odbieranie telefonów oraz wyrozumiałość.
Anulowanie teleporady następuje w sytuacji braku kontaktu z pacjentem w ustalonym terminie, przy czym lekarz POZ podejmie co najmniej trzykrotną próbę kontaktu z pacjentem, w odstępie nie krótszym niż 5 minut.
UWAGA
W przypadku, gdy z uwagi na stan zdrowia pacjenta świadczenie zdrowotne nie jest możliwe do zrealizowania w formie teleporady, skorzystanie ze świadczenia opieki zdrowotnej udzielonego w bezpośrednim kontakcie z pacjentem odbywa się po uprzednim telefonicznym porozumieniu z lekarzem.
Poniżej przedstawiamy instrukcje:
1/ o sposobie realizacji e-recepty:
https://pacjent.gov.pl/internetowe-konto-pacjenta/erecepta
2/ o sposobie realizacji e-skierowania
https://pacjent.gov.pl/internetowe-konto-pacjenta/eskierowanie
3/ o sposobie realizacji e-zlecenia na wyroby medyczne
https://pacjent.gov.pl/aktualnosci/zlecenia-na-wyroby-medyczne
W Naszych Placówkach Pacjent ma możliwość aktywowania
Internetowego Konta Pacjenta
W tym celu prosimy o kontakt z Rejestracją.
Poradnie specjalistyczne (NFZ) i wizyty prywatne.
Przyjmujemy pacjentów w poradniach specjalistycznych na NFZ oraz prywatnie.
W celu umówienia wizyty prosimy o kontakt z Rejestracją pod nr: 46 832 11 11 oraz 531 132 538 .
Jeśli nie są to wizyty ze wskazań nagłych ,dla zapewnienia Państwa bezpieczeństwa prosimy o korzystanie z teleporad (e-recepta, e-zwolnienie, e-skierowanie….)
W przypadku bezpośredniej wizyty w Przychodni prosimy o przychodzenie maksymalnie na 10 minut przed umówiona wizytą!!!!!
Szczepienia ochronne
Szczepienia ochronne dla dzieci/młodzieży odbywają się zgodnie z harmonogramem szczepień po wcześniejszym kontakcie telefonicznym z placówką. Wejście do punktu szczepień z boku budynku od ulicy Ogrodowej
Poniżej przedstawiamy zasady przyjmowania i ruch Pacjentów w Centrum Medycznym Ogrodowa
Ze względu na wprowadzony stan zagrożenie epidemicznego w związku z ryzykiem zakażenia koronawirusem SARS-CoV-2, Pacjentów przybywających do Przychodni – Centrum Medycznego Ogrodowa, prosimy o przestrzeganie podstawowych zasad podnoszących bezpieczeństwo Państwa oraz Personelu Medycznego:
- Prosimy aby Pacjenci w miarę możliwości poruszali się po Przychodni samodzielnie tj. bez osób towarzyszących
- Przy jednym stanowisku Rejestracji może przebywać tylko jedna osoba. Łącznie w Rejestracji mogą przebywać dwie osoby
- Przy Punkcie Pobrań mogą oczekiwać wyłącznie dwie osoby (trzecia osoba przebywa w gabinecie). Pozostałych pacjentów prosimy o oczekiwanie przed wejściem głównym do Przychodni w odległości co najmniej 1,5 metra.
- Każdy Pacjent wchodzący do Przychodni jest zobowiązany do zakrywania nosa i ust, zdezynfekowania rąk oraz zachowania odległości od pozostałych pacjentów min 1,5 metra.
- W sytuacjach dużego natężenia ruchu każdy Pacjent wchodzący do Przychodni ma zmierzoną temperaturę i przeprowadzana jest z nim krótka ankieta tzw. „klasyfikacji wstępnej”.
- Prosimy o niewnoszenie do Przychodni przedmiotów niezwiązanych z konsultacją medyczną, np. zakupów.
- Odzież wierzchnią należy pozostawiać na wieszakach znajdujących się przed gabinetem lekarskim.
- Zachęcamy do płatności bezgotówkowych.
- Prosimy o niezajmowanie w poczekalni miejsc oznaczonych hasłem „nie siadać”
- Na wizytę lekarską Pacjent przychodzi maksymalnie 10 minut przed wyznaczoną wizytą. Pacjenci którzy przybędą za wcześnie zostaną poproszeni o oczekiwanie na zewnątrz. Personel Przychodni będzie informował Państwa o możliwości wejścia na teren obiektu.
- Preferowany jest kontakt telefoniczny oraz mailowy między pracownikami a Pacjentem w celu ograniczenia do niezbędnego minimum kontaktów bezpośrednich.
( ZDJĘCIE MAPKI NA DOLE STRONY)